משלוחים מהיום להיום בהזמנה עד השעה 16:00 באיזור המרכז | שעות פעילות: א'-ה' 8:00-21:00, ו' 08:00-15:00 | להזמנות חייגו 050-3506318

תקנון האתר
גולשים יקרים,
ברוכים הבאים לאתר הרשמי של פרחי אוריינטל – חנות פרחים ושירותי עיצוב אירועים הפועלת בישראל.
האתר הוקם על מנת לאפשר ללקוחותינו להזמין משלוחי פרחים, זרי פרחים, עציצים, אגרטלים, שוקולדים, יינות ומתנות, וכן לקבל הצעות לשירותי עיצוב אירועים – בצורה נוחה, מאובטחת ומקצועית.
השימוש באתר זה כפוף לתנאי השימוש המפורטים במסמך זה, וכן למדיניות הפרטיות ומדיניות העוגיות.
הגלישה באתר, ביצוע רכישה, הרשמה לניוזלטר או שימוש בכל שירות אחר מהווה הסכמה מלאה לכל תנאי התקנון.
1.מפעיל האתר: פרחי אוריינטל, עוסק מורשה, ח.פ. 028966547
כתובת: רחוב הירדן 3, אור יהודה, מיקוד 6020290
טלפון שירות לקוחות: 050-3506318
שעות פעילות שירות לקוחות: ימים א'–ה' 08:00–21:00, ימי ו' וערבי חג 08:00–14:00
כתובת אתר: www.orientalflowers.co.il
אזורי שירות: בקעת אונו ואזור המרכז
2. תמצית תנאי שימוש
(התמצית להלן נועדה לנוחות בלבד – הנוסח המחייב הוא המלא בהמשך)
האתר מאפשר רכישת מוצרים ושירותים כפי שמופיעים בו מעת לעת.
השימוש באתר מיועד לבגירים (18+) וכשירים משפטית בלבד.
ביצוע הזמנה מותנה בהזנת פרטים נכונים, תשלום תקין ואישור העסקה.
תמונות המוצרים באתר הן להמחשה בלבד – ייתכנו שינויים בצבעים, בגודל ובמראה המוצר בפועל.
זמני אספקה משוערים בלבד – ייתכנו עיכובים עקב עומסי תנועה, מזג אוויר, חגים או כוח עליון.
מדיניות ביטולים:
הזמנות פרחים – עד שעתיים לפני זמן המשלוח המשוער, כל עוד הזר לא נשזר.
החזרת מוצר – באותו יום בלבד, אם ניזוק בעת קבלתו.
לאירועים – ביטול עד 14 יום לפני המועד, המקדמה אינה מוחזרת.
מכירת אלכוהול – למי שמלאו לו 18, בכפוף להצגת תעודה מזהה.
אחריות העסק מוגבלת להחזר כספי או להחלפת מוצר בלבד.
כל זכויות הקניין הרוחני באתר שמורות ל"פרחי אוריינטל".
3. הגדרות
3.1 "התקנון" – תנאי השימוש, מדיניות הפרטיות ומדיניות העוגיות.
3.2 "האתר" – אתר פרחי אוריינטל, בכתובת: www.orientalflowers.co.il
3.3 "מפעיל האתר" / "העסק" – פרחי אוריינטל, עוסק מורשה ח.פ. 028966547.
3.4 "גולש" / "משתמש" – כל אדם הגולש באתר, בין אם ביצע רכישה ובין אם לאו.
3.5 "מזמין" – כל אדם שהשלים הזמנה באתר.
3.6 "מוצרים" – זרי פרחים, סידורי פרחים, עציצים, אגרטלים, שוקולדים, יינות, מתנות נלוות, ושירותי עיצוב אירועים.
3.7 "מוצרי מאכל ושתייה" – מוצרים הניתנים למאכל או שתייה, כגון שוקולדים, יינות וכו'.
3.8 "מוצרי פרחים וצמחים" – זרי פרחים, סידורי פרחים, עציצים, וכל מוצר טבעי דומה.
3.9 "יום עבודה רגיל" – ימים א'–ה' 08:00–18:00, למעט ערבי חג, ימי חג ושבתות.
3.10 "יום עבודה קצר" – ימי שישי וערבי חג 08:00–13:00.
3.11 "שירותי עיצוב אירועים" – כל שירות הכולל תכנון, עיצוב והתקנת פרחים או אלמנטים עיצוביים לאירועים.
3.12 "מדיניות ביטולים" – התנאים וההגבלות המפורטים בפרק המתאים בתקנון זה.
תנאי שימוש ורכישת מוצרים
4. תנאי שימוש באתר
4.1 זכות השימוש באתר הינה אישית ואינה ניתנת להעברה לצד ג'.
4.2 השימוש באתר מותר למשתמשים בני 18 ומעלה בלבד, הכשירים לבצע פעולות משפטיות מחייבות.
4.3 אסור להשתמש באתר לכל מטרה בלתי חוקית, לרבות אך לא רק: הונאה, פגיעה בצד ג', או שיבוש פעילות האתר.
4.4 המוצרים והשירותים באתר מיועדים לשימוש אישי בלבד ולא לצרכים מסחריים, אלא אם ניתנה לכך הסכמה מראש ובכתב ממפעיל האתר.
4.5 מפעיל האתר רשאי למנוע ממשתמש את הגישה לאתר באופן זמני או קבוע, לרבות ביטול הזמנות, במקרה של:
-
מסירת פרטים שגויים
-
חשש לשימוש לרעה או הונאה
-
הפרת תנאי התקנון
-
פעולה בניגוד לחוק
5. הזמנת מוצרים
5.1 ניתן לבצע הזמנות באתר בכל שעות היממה, אולם הכנת המשלוחים מתבצעת בשעות פעילות החנות.
5.2 בעת ביצוע הזמנה, על המזמין למסור את כל הפרטים הנדרשים: שם מלא, כתובת מלאה למשלוח, מספר טלפון, כתובת מלאה, דוא"ל ופרטי תשלום.
5.3 האחריות על נכונות הפרטים חלה על המזמין בלבד. אי־מסירת פרטים מלאים או מסירת פרטים שגויים עלולה לגרור עיכוב או ביטול ההזמנה.
5.4 מפעיל האתר אינו אחראי לעיכוב/אי־ביצוע משלוח במקרה של כתובת שגויה, חוסר מענה של המקבל, או נסיבות שאינן בשליטתו.
6. תהליך אישור הזמנה
6.1 עם קבלת ההזמנה באתר, תתבצע בדיקת פרטי התשלום.
6.2 ההזמנה תיחשב מאושרת רק לאחר קבלת אישור מחברת האשראי והפקת מספר הזמנה.
6.3 המזמין יקבל הודעת אישור בדוא"ל או במסרון עם פרטי ההזמנה.
6.4 במקרים של תקלה טכנית, חוסר במלאי או טעות במחיר/בפרטי המוצר – מפעיל האתר רשאי לבטל את ההזמנה וליידע את הלקוח.
7. מחירים ותשלום
7.1 כל המחירים באתר כוללים מע"מ, אלא אם צוין אחרת במפורש.
7.2 המחירים אינם כוללים דמי משלוח, אלא אם צוין אחרת.
7.3 התשלום יתבצע באמצעות כרטיסי אשראי תקפים בלבד או באמצעי תשלום אחרים כפי שיפורטו באתר מעת לעת.
7.4 במידה וחברת האשראי סירבה לאשר את העסקה – ההזמנה לא תטופל עד להסדרת התשלום.
7.5 העסק שומר לעצמו את הזכות לשנות מחירים בכל עת ללא הודעה מוקדמת.
8. ביטול הזמנה על ידי מפעיל האתר
8.1 מפעיל האתר שומר לעצמו את הזכות לבטל הזמנה גם לאחר אישורה, במקרים הבאים:
-
המוצר אזל מהמלאי
-
תקלה טכנית/טעות סופר בפרטי המוצר או מחירו
-
חשש להונאה או לשימוש לרעה באמצעי תשלום
-
נסיבות חיצוניות שאינן בשליטת העסק (כוח עליון)
8.2 במקרה של ביטול הזמנה ע"י העסק – יוחזר ללקוח מלוא הסכום ששולם עבור המוצר המבוטל, באותו אמצעי תשלום שבו בוצעה העסקה.
8.3 מעבר להחזר הכספי כאמור, לא תהיה ללקוח כל טענה/דרישה כלפי העסק בגין ביטול ההזמנה.
9. ביטול הזמנה על ידי הלקוח
9.1. ביטול הזמנת פרחים – ניתן לבצע עד שעתיים לפני מועד המשלוח המשוער, וזאת בתנאי שתהליך הכנת ההזמנה טרם החל בפועל.
9.2. החזרת מוצר פגום – תותר אך ורק במועד קבלת המוצר, ובכפוף להוכחת קיומו של פגם מהותי שנגרם במועד האספקה. בכל מקרה של בקשת החזרה, על הלקוח להביא את המוצר לחנות באופן עצמאי, לכתובת העסק הרשומה בתקנון זה, לשם בדיקתו הפיזית. ההחזר הכספי, ההחלפה או מתן הזיכוי יבוצעו רק לאחר השלמת הבדיקה על ידי צוות החנות ואישור בכתב מטעם העסק, הכל לפי שיקול דעתו הבלעדי.
9.3. ביטול שירותי עיצוב אירועים – ניתן לבצע עד 14 ימים לפני מועד האירוע המתוכנן. דמי המקדמה אינם ניתנים להשבה בכל מקרה.
9.4. אופן הגשת בקשת הביטול – כל בקשת ביטול או החזרה תימסר לשירות הלקוחות של העסק, טלפונית או בדוא"ל, ותיחשב תקפה אך ורק לאחר מתן אישור בכתב מטעם העסק.
מדיניות אספקה ומשלוחים
10. אזורי שירות
10.1 מפעיל האתר מספק משלוחים לאזור בקעת אונו ואזור המרכז בלבד, אלא אם צוין אחרת בהזמנה ובתיאום מראש.
10.2 במידה והזמנה נדרשת לכתובת מחוץ לאזורי השירות – יש לוודא מראש מול שירות הלקוחות אם ניתן לבצע את המשלוח ובאיזה עלות.
10.3 מפעיל האתר שומר לעצמו את הזכות לעדכן את רשימת אזורי השירות בכל עת.
11. זמני אספקה
11.1 זמני האספקה המפורטים להלן הם משוערים בלבד. העסק יפעל ככל יכולתו לעמוד בזמנים, אולם לא יישא באחריות לעיכובים הנגרמים מגורמים חיצוניים שאינם בשליטתו, לרבות מזג אוויר קיצוני, עומסי תנועה, חגים, תקלות לוגיסטיות או כוח עליון.
11.2 טבלת זמני אספקה משוערים:
-
יום עבודה רגיל (א'-ה') | עד 16:00 | עד 5 שעות ממועד ההזמנה
-
יום עבודה רגיל (א'-ה') | אחרי 16:00 | עד 20:00 ביום העבודה הבא
-
יום עבודה קצר (ו'/ערב חג) | עד 12:00–13:00 | עד 5 שעות ממועד ההזמנה
-
יום עבודה קצר (ו'/ערב חג) | אחרי 13:00 | ייתכן אספקה ביום העבודה הבא
-
יום חג – יום קודם לערב חג עד 14:00 אספקה באותו היום
-
יום חג – יום קודם לערב חג אחרי 14:00 אספקה ביום העסקים הבא
11.3 אספקה ביום ההזמנה מותנית בזמינות המלאי וביכולת הלוגיסטית.
12. עלויות משלוח
12.1 דמי המשלוח משתנים בהתאם לכתובת היעד ויצוינו במפורש בעת ביצוע ההזמנה.
12.2 במידה והמשלוח מחוץ לאזורי השירות הרגילים – תיתכן תוספת מחיר שתיקבע בתיאום עם הלקוח.
12.3 מפעיל האתר רשאי לשנות את עלויות המשלוח מעת לעת.
13. איסוף עצמי
13.1 ניתן לאסוף הזמנות באופן עצמאי, בתיאום מראש בלבד, מכתובת החנות: רחוב הירדן 3, אור יהודה.
13.2 האיסוף יתבצע בשעות פעילות החנות כפי שמפורסמות באתר.
13.3 בעת איסוף עצמי – האחריות על המוצר מרגע המסירה ללקוח.
14. כתובת לא נכונה / חוסר זמינות המקבל
14.1. במידה והלקוח מסר כתובת שגויה או חלקית – ייתכן עיכוב במשלוח והלקוח יחויב בעלות משלוח נוספת בגין ניסיון מסירה חוזר.
14.2. אם המקבל אינו נמצא בכתובת בעת ניסיון המסירה – הנהג רשאי, בתיאום עם המזמין או המקבל, להניח את המשלוח במקום סביר ובטוח (כגון ליד דלת הבית, עם שכן, או בשמירה). מרגע הנחת המשלוח כאמור, האחריות המלאה על שלמותו ובטיחותו של המוצר עוברת ללקוח, וההזמנה תיחשב כמסופקת לכל דבר ועניין.
14.3. לחלופין, ניתן לבצע ניסיון מסירה נוסף בתיאום עם המזמין ובכפוף לתשלום נוסף.
14.4. האחריות למסירת פרטים מדויקים ועדכניים חלה על המזמין בלבד.
15. מסירת המשלוח
15.1 המשלוח יימסר ישירות לנמען או לכל גורם אחר שנמצא בכתובת ויצהיר כי הוא מוסמך לקבל את המשלוח בשמו.
15.2 בעת מסירה, הנהג רשאי לבקש חתימה המאשרת קבלת המשלוח.
15.3 במקרה של מסירה ללא חתימה – תיחשב המסירה כמבוצעת.
16. עיכובים ואי־אספקה
16.1 העסק אינו אחראי לעיכובים הנגרמים מגורמים חיצוניים שאינם בשליטתו.
16.2 במקרים חריגים שבהם לא ניתן לספק את ההזמנה – הלקוח יקבל הודעה בהקדם, ותוצע לו חלופה מתאימה או החזר כספי מלא.
16.3 לקוחות אינם רשאים לדרוש פיצוי נוסף מעבר להחזר כספי או אספקת מוצר חלופי.
מדיניות מוצרים והגבלות
17. מוצרי פרחים וצמחים
17.1 כל המוצרים מבוססים על חומרי גלם טריים ועונתיים, וייתכנו שינויים קלים במראה ובצבעי הפרחים ביחס לתמונות באתר.
17.2 מפעיל האתר מתחייב להשתמש בפרחים באיכות גבוהה בלבד, בהתאם לסטנדרטים המקצועיים הנהוגים בענף.
17.3 במידה ופרח/אלמנט מסוים אינו זמין – תתבצע החלפה בפרח דומה ושווה ערך מבחינת צבע, סגנון ואיכות, לפי שיקול דעת הצוות.
17.4 אחריות על חיי המדף של המוצר מותנית בשמירה על הוראות הטיפול שמופיעות באתר.
18. מוצרי מאכל ואלרגנים
18.1 במוצרים הכוללים שוקולדים, יינות או מוצרי מזון אחרים – האחריות על בדיקת רכיבים חלה על הלקוח.
18.2 חלק מהמוצרים עלולים להכיל גלוטן, אגוזים, שומשום, חלב ומרכיבים נוספים העלולים לגרום לאלרגיות.
18.3 מפעיל האתר לא יהיה אחראי לכל נזק הנגרם עקב אלרגיה או רגישות למרכיבים.
18.4 לבקשות מיוחדות (למשל, החלפת סוג שוקולד) – יש לציין זאת במפורש בעת ביצוע ההזמנה ובכפוף לאישור העסק.
19. מוצרי אלכוהול
19.1 מכירת מוצרי אלכוהול מותרת רק ללקוחות שמלאו להם 18 שנים.
19.2 הנהג או שליח המשלוחים רשאי לדרוש הצגת תעודה מזהה בעת המסירה.
19.3 במקרה שבו הלקוח או מקבל המשלוח אינו עומד בתנאי גילאי – המוצר לא יימסר, והלקוח יחויב בדמי משלוח מלאים.
20. תמונות המחשה
20.1 התמונות באתר נועדו להמחשה בלבד.
20.2 ייתכנו הבדלים בין התמונה לבין המוצר בפועל, לרבות צבעים, סוגי פרחים, גודל וצורת הסידור.
20.3 במידה וקיים חוסר במוצר נלווה (אגרטל, סרט, קישוט) – תתבצע החלפה במוצר שווה ערך, בהתאמה ככל הניתן לתמונה באתר.
21. התחייבות לאיכות
21.1 מפעיל האתר מתחייב לספק מוצרים באיכות הגבוהה ביותר, תוך הקפדה על רעננות הפרחים ותקינות המוצרים הנלווים.
21.2 במידה והלקוח סבור כי המוצר שסופק אינו עומד בהתחייבות זו – עליו ליצור קשר עם שירות הלקוחות בעת קבלת המוצר, בצירוף תמונות ברורות.
21.3 לאחר בדיקת המקרה, המפעיל יוכל להציע החזר כספי, זיכוי או החלפת המוצר, לפי שיקול דעתו.
מדיניות ביטולים והחזרות
22. כללי
22.1 מדיניות הביטולים וההחזרות שלהלן נקבעת בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א–1981, וכן בהתאם למדיניות העסק.
22.2 כל ביטול או בקשה להחזר כספי חייבים להתבצע באמצעות פנייה ישירה לשירות הלקוחות של העסק, טלפונית או בכתב (דוא"ל/הודעת וואטסאפ רשמית), בצירוף פרטי ההזמנה.
22.3 ביטול ייחשב תקף אך ורק לאחר קבלת אישור בכתב ממפעיל האתר.
23. ביטול הזמנות פרחים ומשלוחים
23.1 ניתן לבטל הזמנה של פרחים טריים או סידורי פרחים עד שעתיים לפני זמן המשלוח המשוער, ובלבד שההכנה טרם החלה בפועל.
23.2 במקרה שההכנה כבר החלה – הביטול לא יתאפשר, ולא יינתן החזר כספי.
23.3 ביטול הזמנה לאחר יציאת המשלוח – לא יזכה בהחזר כספי, גם אם המשלוח טרם נמסר.
24. ביטול שירותי עיצוב אירועים
24.1 ניתן לבטל שירותי עיצוב אירועים עד 14 יום לפני מועד האירוע – במקרה זה, דמי המקדמה שנגבו בעת ההזמנה לא יוחזרו.
24.2 ביטול לאחר מועד זה יחויב במלוא סכום העסקה, אלא אם הוסכם אחרת בכתב עם הלקוח.
24.3 במקרה של שינוי מועד האירוע – יתואם מועד חדש בהתאם לזמינות העסק, ללא התחייבות לשמירת אותם תנאים/מחירים.
25. החזרות והחלפות
25.1 מוצרים טריים (פרחים, עציצים, צמחים) – ניתן להחזיר רק ביום קבלתם, ובתנאי שנמצא פגם מהותי באיכותם או במצבם, כפי שייקבע ע"י נציג העסק.
25.2 מוצרי מאכל ושתייה – לא ניתנים להחזרה/החלפה לאחר המסירה, מטעמי בריאות והיגיינה.
25.3 מוצרי נוי, אגרטלים ומתנות – ניתן להחזיר תוך 48 שעות ממועד הקנייה, באריזתם המקורית וללא שימוש, בצירוף חשבונית.
25.4 במידה ומוצר נמצא פגום בעת קבלתו – הלקוח יוכל לבחור בין החזר כספי, זיכוי או החלפה, בהתאם להחלטת העסק.
26. אופן ההחזר הכספי
26.1 ההחזר יתבצע באותו אמצעי תשלום שבו בוצעה העסקה.
26.2 במידה והלקוח שילם במזומן – ההחזר יתבצע במזומן או בהעברה בנקאית, לפי החלטת העסק.
26.3 דמי משלוח, במידה ושולמו, לא יוחזרו אלא אם הביטול נובע מתקלה או טעות מצד העסק.
27. ביטול יזום על ידי העסק
27.1 מפעיל האתר שומר לעצמו את הזכות לבטל הזמנה גם לאחר אישורה, במקרה של חוסר במלאי, תקלה טכנית, טעות במחיר/בפרטי המוצר, חשש להונאה או נסיבות כוח עליון.
27.2 במקרה כזה, יוחזר ללקוח מלוא הסכום ששולם בגין ההזמנה, ולא תהיה לו כל טענה נוספת כלפי העסק.
הגבלת אחריות ושיפוי
28. הגבלת אחריות כללית
28.1 מפעיל האתר פועל לוודא שכל המידע המוצג באתר נכון ומעודכן, אולם ייתכנו טעויות סופר, טעויות הקלדה או אי־דיוקים. במקרה כזה, המידע המחייב יהיה המידע כפי שנמסר על ידי נציגי העסק בפועל.
28.2 מפעיל האתר אינו אחראי לכל נזק, ישיר או עקיף, שייגרם כתוצאה משימוש באתר, מהזמנת מוצרים או מאי־יכולת להשתמש בהם, למעט במקרים של רשלנות חמורה מצידו.
28.3 האחריות של העסק בכל מקרה מוגבלת לגובה הסכום ששולם בפועל בגין המוצר או השירות הרלוונטי.
29. אחריות לאספקה
29.1 זמני האספקה המצוינים באתר הם משוערים בלבד.
29.2 העסק לא יישא באחריות לעיכובים או אי־אספקה שנגרמו עקב גורמים שאינם בשליטתו, לרבות מזג אוויר קיצוני, עומסי תנועה, שביתות, תקלות תחבורה, חגים או כוח עליון.
29.3 במקרה של עיכוב או אי־אספקה, יפעל העסק להציע ללקוח פתרון חלופי, לרבות אספקה במועד אחר או החזר כספי.
30. אחריות למידע ותוכן באתר
30.1 המידע המופיע באתר (לרבות טקסטים, תמונות, סרטונים ותיאורי מוצרים) נועד לצרכי המחשה בלבד.
30.2 ייתכנו שינויים בין המראה בפועל של המוצר לבין התמונה המוצגת באתר, לרבות צבעים, מידות, סוגי פרחים או אריזות.
30.3 המידע המוצג באתר אינו מהווה ייעוץ מקצועי מכל סוג.
31. אחריות בגין אלרגנים ובריאות
31.1 האחריות לבדוק את רכיבי המוצרים (בפרט מוצרי מאכל ושתייה) חלה על הלקוח בלבד.
31.2 העסק לא יישא בכל אחריות לנזק הנגרם עקב אלרגיה או רגישות למרכיבים, אלא אם הוסתר ביודעין מידע קריטי מצד העסק.
32. שיפוי
32.1 המשתמש מתחייב לשפות את העסק, עובדיו, מנהליו וכל נציג מטעמו בגין כל נזק, הפסד, אובדן רווח, תשלום או הוצאה שייגרמו להם (לרבות שכר טרחת עו"ד) עקב:
-
הפרת תנאי התקנון
-
פעולה בניגוד לחוק
-
מסירת פרטים שגויים
-
שימוש לרעה באתר או בשירותים
32.2 סעיף זה אינו גורע מכל זכות אחרת הנתונה לעסק על פי דין.
פרטיות, אבטחת מידע וקניין רוחני
33. פרטיות ואיסוף מידע
33.1 בעת שימוש באתר וביצוע הזמנות, הלקוח מתבקש למסור פרטים אישיים (כגון שם, כתובת, טלפון, כתובת דוא"ל ופרטי תשלום).
33.2 מסירת פרטים אישיים מהווה הסכמה לשמירתם במאגר המידע של העסק, בהתאם לחוק הגנת הפרטיות, התשמ"א–1981.
33.3 המידע ישמש לצורך:
-
ביצוע והשלמת הזמנות
-
מתן שירות ותמיכה ללקוחות
-
דיוור פרסומי והודעות על מבצעים (בהסכמת הלקוח בלבד)
-
שיפור חוויית המשתמש באתר
33.4 העסק מתחייב לא להעביר פרטים אישיים לצד ג' אלא אם הדבר נדרש על פי חוק, לצורך ביצוע ההזמנה, או בהסכמת הלקוח.
34. אבטחת מידע
34.1 האתר מאובטח באמצעים מקובלים להגנה על מידע, לרבות הצפנת פרטי תשלום בפרוטוקול מאובטח (SSL).
34.2 עם זאת, העסק אינו יכול להבטיח חסינות מוחלטת מפני פריצות, גניבת מידע או חדירה בלתי מורשית, ואינו אחראי לנזקים שייגרמו עקב אירועים אלה.
34.3 האחריות לשמירה על שם המשתמש והסיסמה (במידה וניתנו) חלה על הלקוח בלבד.
35. עוגיות (Cookies)
35.1 האתר עושה שימוש בקובצי "עוגיות" (Cookies) לצורך תפעולו השוטף, שיפור חוויית המשתמש, שמירת הגדרות והעדפות, ואיסוף נתונים סטטיסטיים.
35.2 המשתמש יכול להגדיר את הדפדפן כך שיסרב לשמירת עוגיות, אולם ייתכן שבכך יפגעו חלק מהפונקציות באתר.
35.3 שימוש באתר מהווה הסכמה לשימוש בעוגיות כאמור.
36. קניין רוחני
36.1 כל זכויות היוצרים והקניין הרוחני באתר, לרבות עיצוב, טקסטים, תמונות, סרטונים, קוד תוכנה, לוגו, סימני מסחר, תכני קטלוג ותמונות מוצרים – הם רכושו הבלעדי של העסק, או של צד ג' שהעניק לעסק רישיון שימוש.
36.2 אין להעתיק, לשכפל, לפרסם, להפיץ, לשדר, להציג בפומבי, לשנות, למסור לצד ג' או לעשות כל שימוש מסחרי בתכנים, ללא קבלת רשות מפורשת בכתב מהעסק.
36.3 השם "פרחי אוריינטל", הלוגו, ועיצוב האתר הם סימני מסחר רשומים או מוכרים, ואין לעשות בהם שימוש ללא אישור.
שונות
37. שינוי התקנון
37.1 מפעיל האתר רשאי לעדכן, לשנות או להסיר סעיפים בתקנון זה בכל עת, לפי שיקול דעתו הבלעדי, וללא צורך בהודעה מוקדמת.
37.2 התקנון המעודכן יפורסם באתר וייכנס לתוקף מייד עם פרסומו. המשך השימוש באתר לאחר פרסום התקנון המעודכן מהווה הסכמה לו.
38. כוח עליון
38.1 העסק לא יישא באחריות לכל איחור או עיכוב בביצוע התחייבויותיו, לרבות אספקת מוצרים, אם האיחור או העיכוב נגרמים כתוצאה מנסיבות שאינן בשליטתו הסבירה, ובכלל זה: מזג אוויר קיצוני, אסונות טבע, שריפות, שביתות, מלחמות, פעולות איבה, תקלות תחבורה, תקלות חשמל ותקשורת, פנדמיות או כל כוח עליון אחר.
38.2 במקרים אלה, רשאי העסק לבטל את ההזמנה או לספקה במועד חלופי שיתואם עם הלקוח.
39. סמכות שיפוט
39.1 על תקנון זה יחולו דיני מדינת ישראל בלבד.
39.2 סמכות השיפוט הבלעדית בכל מחלוקת שתתגלע בין הצדדים בקשר עם התקנון או עם השימוש באתר, תהא נתונה לבתי המשפט המוסמכים בעיר תל אביב-יפו בלבד.
40. פניות ושירות לקוחות
40.1 לכל שאלה, הבהרה או בקשה בקשר לתקנון זה, ניתן לפנות לשירות הלקוחות של העסק:
-
טלפון: 0503506318
-
דוא"ל: Sharonazeharia@gmail.com
-
כתובת חנות: רחוב הירדן 3, אור יהודה
40.2 שעות פעילות שירות הלקוחות מפורסמות באתר ומעודכנות מעת לעת.

CONTACT US
הירדן 3 אור יהודה,6020290


